Chociaż to nie powino tu należeć to ojtam.moby z mcsite.pl
Potwory pasywne (nie atakujące):
Pig (świnia)
Po raz pierwszy dodana w Survival Test mode. Głównie żyje po to, aby ją zjeść. Świnie bardzo przyciąga światło. Pojawiają się przeważnie w grupach.
Życie: 5 serduszek. Obrażenia - Spawn – Ziemia trawiasta, światło 9+ Drop: 0-2 kawałków szynki.
Sheep (owca)
Owce są pasywnymi mobami. Głównie służąca do uzyskania wełny. W Survival Test mode jadły one trawę, trawiasty blok potem zamieniał się w dirt blok.
Życie: 5 serduszek. Obrażenia - Spawn – Ziemia trawiasta, światło 9+ Drop: 1-3 kawałków wełny (kolor zależny od koloru owcy)
Cow (krowa)
Głównie wykorzystywana do produkcji zbroi.
Życie: 5 serduszek. Obrażenia - Spawn – Ziemia trawiasta, światło 9+ Drop: 0-3 skór, mleko.
Chicken (kura)
Najmniejszy pasywny stworek. Kurczak jest głównym źródłem piór i jajek. Nie może się zabić spadając z wysokości.
Życie: 2 serduszka. Obrażenia - Spawn – Ziemia trawiasta, światło 9+, lub przez wyklucie jajka (szansa 1/8) Drop: 0-2 pióra, jajko
Squid (kałamarnica)
Ten jedyny żyjący w wodze stwór ma osiem macek i jest pasywny, więc nie ma się czego obawiać skacząc do wody. Został dodany przy 1.2 update.
Życie: 5 serduszek. Obrażenia - Spawn – Woda, każdy poziom światła. Drop: 0-3 ink sacs (czarny barwnik) Potwory neutralne (nie atakujące, dopóki Ty ich nie zaatakujesz):
Zombie pigman (zombie świnioczłowiek(?))
Ten dziwny stwór został dodany w fazie alpha, trzyma w swej szkarłatnej ręce (?!) złoty miecz. Można go spotkać tylko w Netherze.
Życie: 10 serduszek. Obrażenia easy – 2,5 serca. medium – 3 serca. hard – 3,5 serca.
Spawn – Nether, każdy poziom światła. Drop: 0-2 upieczone szynki.
Spider (pająk)
Pająk w wersji neutralnej, można go spotkać w ciemnościach, łatwo go rozpoznać po czerwonych oczach i charakterystycznym dźwięku.
Życie: 10 serduszek. Obrażenia easy – 0,5 serca. medium – 1 serca. hard – 1,5 serca.
Spawn – Poziom światła 7 lub mniejszy, każdy blok prócz szkła i pół bloków. Drop: 0-2 nici. Potwory agresywne (atakują od razu, gdy zobaczą):
Zombie (zombie :>)
Ten zielony stwór w niebieskim poszarpanym t-shircie jest nieuzbrojony, więc przy starciu bez żadnej broni, łatwo go pokonać.
Życie: 10 serduszek. Obrażenia easy – 1,5 serca. medium – 2,5 serca. hard – 3,5 serca.
Spawn – Poziom światła 7 lub mniejszy, każdy blok prócz szkła i pół bloków. Drop: 0-2 pióra (ciekawe po co mu te pióra :>)
Skeleton (Szkielet)
Szkielet pomimo swojej budowy ciała, chociaż ciała nie ma, to jest bardzo upierdliwym przeciwnikiem, swoim łukiem potrafi zdenerwować niejednego bohatera.
Życie: 10 serduszek. Obrażenia easy – 2,5 serca. medium – 2,5 serca. hard – 2,5 serca.
Spawn – Poziom światła 7 lub mniejszy, każdy blok prócz szkła i pół bloków. Drop:0-2 strzały, 0-3 kości
Spider (pająk)
Pająk w wersji agresywnej, lepiej z nim nie zadzierać, bo rzuci się do gardła. Wydaje charakterystyczny dźwięk.
Życie: 10 serduszek. Obrażenia easy – 0,5 serca. medium – 1 serca. hard – 1,5 serca.
Spawn – Poziom światła 7 lub mniejszy, każdy blok prócz szkła i pół bloków. Drop: 0-2 nici.
Spider Jockey (dżokej)
Szkielet i pająk połączyły siły. Gdy zjednoczą się, nie są wiele lepsi od swoich pierwowzorów.
Życie: pająk – 10 serduszek. szkielet – 10 serduszek.
Obrażenia easy – 1,5 serca. medium – 1,5 serca. hard – 1,5 serca.
Spawn – Poziom światła 7 lub mniejszy, każdy blok prócz szkła i pół bloków. Drop: 0-2 nici, 0-2 strzał, 0-3 kości
Creeper (wybuchający zombie)
Ten rodzaj zombie, gdy podejdzie do Ciebie na znaczną odległość, wybucha niczym TNT, pozostawiając po sobie duży ślad.
Życie: 10 serduszek. Obrażenia easy – Zależy od odległości. medium – Zależy od odległości. hard – Zależy od odległości.
Spawn – Poziom światła 7 lub mniejszy, każdy blok prócz szkła i pół bloków. Drop: 0-3 siarki, 1 music disc (gdy zostanie zabity przez szkielet)
Slime (glut)
Ten glut jest jak dotąd (1.2) najtrudniejszym i największym stworem do pokonania. Ma on cztery wielkości: mały, średni, duży, ogromny.
Życie: mały glut – 0,5 serduszka. średni glut – 2 serduszka. duży glut – 10 serduszek. ogromny glut – 32 serduszka.
Obrażenia easy – ? medium – ? hard – ?
Spawn – Poziom światła 16 lub mniejszy, duże przestrzenie. Drop: 0-2 slimeball (tylko małe gluty)
Ghast (upiór)
Jest to jedyny nadziemny stwór. Rzuca/pluje w nas ognistymi kulami.
Życie: 5 serduszek. Obrażenia easy – różne. medium – różne. hard – różne.
Spawn – Nether, każdy poziom światła. Drop: 0-2 siarki. Potwór nie występujący w grze:
Giant
Ten olbrzymi potwór znajduje się w kodzie gry, można go „zespawnić” przy użyciu komendy, ale nie spotkasz go w żaden inny sposób w grze (na razie :>)
Żadnych informacji o nim nie mam.
|