Minecrafs

Trochę o Minecrafcie

Ogłoszenie

Uwaga zamykamy to forum zapraszamy na nasze nowe forum. minecrafs.feen.pl

#1 2011-08-17 20:10:50

 GivemePL

Stwórca

Skąd: Końskie
Zarejestrowany: 2011-08-07
Posty: 37
Punktów :   
WWW

Moby

Chociaż to nie powino tu należeć to ojtam.moby z mcsite.pl

Potwory pasywne (nie atakujące):

Pig (świnia)





Po raz pierwszy dodana w Survival Test mode. Głównie żyje po to, aby ją zjeść.
Świnie bardzo przyciąga światło. Pojawiają się przeważnie w grupach.

Życie: 5 serduszek.
Obrażenia -
Spawn – Ziemia trawiasta, światło 9+
Drop: 0-2 kawałków szynki.

Sheep (owca)





Owce są pasywnymi mobami. Głównie służąca do uzyskania wełny.
W Survival Test mode jadły one trawę, trawiasty blok potem zamieniał się w dirt blok.

Życie: 5 serduszek.
Obrażenia -
Spawn – Ziemia trawiasta, światło 9+
Drop: 1-3 kawałków wełny (kolor zależny od koloru owcy)

Cow (krowa)





Głównie wykorzystywana do produkcji zbroi.

Życie: 5 serduszek.
Obrażenia -
Spawn – Ziemia trawiasta, światło 9+
Drop: 0-3 skór, mleko.

Chicken (kura)





Najmniejszy pasywny stworek. Kurczak jest głównym źródłem piór i jajek.
Nie może się zabić spadając z wysokości.

Życie: 2 serduszka.
Obrażenia -
Spawn – Ziemia trawiasta, światło 9+, lub przez wyklucie jajka (szansa 1/8)
Drop: 0-2 pióra, jajko

Squid (kałamarnica)





Ten jedyny żyjący w wodze stwór ma osiem macek i jest pasywny, więc nie ma się czego obawiać skacząc do wody.
Został dodany przy 1.2 update.

Życie: 5 serduszek.
Obrażenia -
Spawn – Woda, każdy poziom światła.
Drop: 0-3 ink sacs (czarny barwnik)
Potwory neutralne (nie atakujące, dopóki Ty ich nie zaatakujesz):

Zombie pigman (zombie świnioczłowiek(?))





Ten dziwny stwór został dodany w fazie alpha, trzyma w swej szkarłatnej ręce (?!) złoty miecz.
Można go spotkać tylko w Netherze.

Życie: 10 serduszek.
Obrażenia
easy – 2,5 serca.
medium – 3 serca.
hard – 3,5 serca.

Spawn – Nether, każdy poziom światła.
Drop: 0-2 upieczone szynki.

Spider (pająk)



Pająk w wersji neutralnej, można go spotkać w ciemnościach, łatwo go rozpoznać po czerwonych oczach i charakterystycznym dźwięku.

Życie: 10 serduszek.
Obrażenia
easy – 0,5 serca.
medium – 1 serca.
hard – 1,5 serca.

Spawn – Poziom światła 7 lub mniejszy, każdy blok prócz szkła i pół bloków.
Drop: 0-2 nici.
Potwory agresywne (atakują od razu, gdy zobaczą):

Zombie (zombie :>)



Ten zielony stwór w niebieskim poszarpanym t-shircie jest nieuzbrojony, więc przy starciu bez żadnej broni, łatwo go pokonać.

Życie: 10 serduszek.
Obrażenia
easy – 1,5 serca.
medium – 2,5 serca.
hard – 3,5 serca.

Spawn – Poziom światła 7 lub mniejszy, każdy blok prócz szkła i pół bloków.
Drop: 0-2 pióra (ciekawe po co mu te pióra :>)

Skeleton (Szkielet)



Szkielet pomimo swojej budowy ciała, chociaż ciała nie ma, to jest bardzo upierdliwym przeciwnikiem, swoim łukiem potrafi zdenerwować niejednego bohatera.

Życie: 10 serduszek.
Obrażenia
easy – 2,5 serca.
medium – 2,5 serca.
hard – 2,5 serca.

Spawn – Poziom światła 7 lub mniejszy, każdy blok prócz szkła i pół bloków.
Drop:0-2 strzały, 0-3 kości

Spider (pająk)



Pająk w wersji agresywnej, lepiej z nim nie zadzierać, bo rzuci się do gardła. Wydaje charakterystyczny dźwięk.

Życie: 10 serduszek.
Obrażenia
easy – 0,5 serca.
medium – 1 serca.
hard – 1,5 serca.

Spawn – Poziom światła 7 lub mniejszy, każdy blok prócz szkła i pół bloków.
Drop: 0-2 nici.

Spider Jockey (dżokej)



Szkielet i pająk połączyły siły. Gdy zjednoczą się, nie są wiele lepsi od swoich pierwowzorów.

Życie:
pająk – 10 serduszek.
szkielet – 10 serduszek.

Obrażenia
easy – 1,5 serca.
medium – 1,5 serca.
hard – 1,5 serca.

Spawn – Poziom światła 7 lub mniejszy, każdy blok prócz szkła i pół bloków.
Drop: 0-2 nici, 0-2 strzał, 0-3 kości

Creeper (wybuchający zombie)



Ten rodzaj zombie, gdy podejdzie do Ciebie na znaczną odległość, wybucha niczym TNT, pozostawiając po sobie duży ślad.

Życie: 10 serduszek.
Obrażenia
easy – Zależy od odległości.
medium – Zależy od odległości.
hard – Zależy od odległości.

Spawn – Poziom światła 7 lub mniejszy, każdy blok prócz szkła i pół bloków.
Drop: 0-3 siarki, 1 music disc (gdy zostanie zabity przez szkielet)

Slime (glut)



Ten glut jest jak dotąd (1.2) najtrudniejszym i największym stworem do pokonania. Ma on cztery wielkości: mały, średni, duży, ogromny.

Życie:
mały glut – 0,5 serduszka.
średni glut – 2 serduszka.
duży glut – 10 serduszek.
ogromny glut – 32 serduszka.

Obrażenia
easy – ?
medium – ?
hard – ?

Spawn – Poziom światła 16 lub mniejszy, duże przestrzenie.
Drop: 0-2 slimeball (tylko małe gluty)

Ghast (upiór)



Jest to jedyny nadziemny stwór. Rzuca/pluje w nas ognistymi kulami.

Życie: 5 serduszek.
Obrażenia
easy – różne.
medium – różne.
hard – różne.

Spawn – Nether, każdy poziom światła.
Drop: 0-2 siarki.
Potwór nie występujący w grze:

Giant



Ten olbrzymi potwór znajduje się w kodzie gry, można go „zespawnić” przy użyciu komendy, ale nie spotkasz go w żaden inny sposób w grze (na razie :>)

Żadnych informacji o nim nie mam.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.eusiowy.pun.pl www.klaps.pun.pl www.fctorpedo.pun.pl www.skalna-jaskowicka.pun.pl www.cs-armagedon.pun.pl